Wyszukiwanie

Zaloguj się

Zresetuj hasło

Jestem tu po raz pierwszy i chcę zarejestrować

Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia

Nie przyszło potwierdzenie zamówienia?

Kopia Waszego zamówienia jest po zakończeniu procesu rezerwacji towaru automatycznie przesyłana na Wasz e-mail. Jeżeli podaliście poprawny adres e-mail, a nadal nie widzicie kopii zamówienia skontrolujcie Spam lub filtr, który mógł  ewentualnie przesłać naszą wiadomość w inne miejsce.  Oznaczcie e-mail adres sklepu jako "wiarygodny", aby kolejne wiadomości otrzymywane od nas znalazły się we właściwym miejscu. Jeżeli nadal nie widzicie wiadomości potwierdzającej  zamówienie -  skontaktujcie się z nami. 

Gdzie znaleźć dane dotyczące płatności?

Jeżeli dokonaliście wyboru formy płatności przelewem bankowym,  wówczas wszystkie dane potrzebne do dokonania płatności znajdziecie w kopii Waszego zamówienia w Waszej skrzynce mailowej. Zestawienie danych płatniczych wyślemy Wam e-mailem ponownie, kiedy produkt będzie gotowy do wysyłki.

Co zrobić w przypadku podania niepoprawnego e-mailu przy zamówieniu lub podczas dokonywania płatności?

Opis potwierdzenia zapłaty możemy ponownie odnaleźć i posłać kolejny raz na Wasz e-mail. W takim wypadku skontaktujcie się z nami.

Wymiana i zwrot

Czy można produkt zwrócić lub wymienić?

Tak,  gdy dokonaliście złego wyboru, co do wielkości produktu albo, gdy produkt  Wam nie odpowiada, wówczas możecie wymienić go na inny produkt do 30 dni od zakupu albo zwrócić zamówiony towar w terminie do 14 dni od zakupu.  Postępowanie w wypadku wymiany albo zwrotu. W wypadku wątpliwości skontaktujcie się z nami.

W czasie od 1.11. do 15.12. obowiązuje przedłużony okres wymiany, także za jakikolwiek inny asortyment z oferty aż do 15 stycznia następnego roku. Okres odstąpienia od umowy sprzedaży trwa 14 dni od odebrania przesyłki.

Można wymienić produkt na inny?

Tak, możecie wymienić produkt na każdy inny towar, który znajduje się w asortymencie naszej oferty. Jeżeli cena nowo wybranego produktu jest niższa,  niż cena produktu poprzedniego,  wówczas podajcie numer Waszego konta, abyśmy mogli przelać nadpłatę za Wasz zakup. Jeżeli cena nowo wybranego produktu jest wyższa wówczas informację o możliwości dopłaty wyślemy Wam mailem. 

Jak długo może potrwać wymiana towaru?

Jeżeli nowo wybrany produkt jest w jednym z naszych magazynów, wówczas zrealizujemy wymianę natychmiast po przyjęciu i kontroli zwróconego produktu. Jeżeli nowo wybrany produkt nie znajduje się akurat w katalogu (ale jest możliwość jego zakupu) zrealizujemy wymianę, jak tylko wybrany przez Was produktu znajdzie się w naszych magazynach. Możecie w tej kwestii skontaktować się z nami się za pomocą e-maila .

W jaki sposób możecie przesłać nam wymieniany lub zwracany produkt?

Nie pakujcie produktu w papier, folię ani inny worek,  ale do trwałych opakowań kartonowych (w jakich my wysłaliśmy Wam produkt), aby nie doszło do uszkodzenia towaru podczas jego transportu. Uszkodzonych lub zniszczonych produktów nie przyjmujemy z powrotem , ewentualnie zwracamy całą kwotę za dany produkt

Zwróciłam towar z prośbą o zwrot pieniędzy za towar, kiedy je otrzymam? Czy będzie to cała kwota czy tylko jej cześć?

Jeżeli zwracasz towar w stanie fabrycznym bez uszkodzeń, zwrot pieniężny zostanie Ci przesłany do 1-3 dni roboczych ( najpóźniej na postawie obowiązującego prawa do 14 dni kalendarzowych). Jeżeli produkt jest uszkodzony lub zniszczony, zwrócona kwota pieniężna może być obniżona o wydatek na przywrócenie produktu do stanu fabrycznego, jeżeli w ogóle będzie taka możliwość. Jeżeli produkt nie jest uszkodzony, zostanie zwrócona cała kwota do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli był naliczony rabat ilościowy lub inny, a podczas zwrotu rabat nie jest już wliczany, wartość zwrotu zostanie zmieniona o daną kwotę. 

 Czy dostanę zwrot kosztów za opłatę pocztową?

W części  Zasad handlowych w oparciu o Nowy kodeks cywilny czytamy: Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kupującemu kwoty równej cenie towaru i wydatkom, jakie ten poniósł na dostarczenie towaru do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Jeżeli sprzedawca oferuje kilka możliwości w ramach zwrotu towaru, jego obowiązkiem jest zwrócenie kupującemu kwoty odpowiadającej najtańszej z tych możliwości. Najpóźniej w identycznym okresie kupujący ma obowiązek wysłać lub oddać towar sprzedawcy. Towar miałby zostać oddany sprzedawcy (nie przesyłką za pobraniem) kompletny, w najlepiej w oryginalnym opakowaniu, nie powinien także zawierać śladów zużycia czy zniszczenia. Wydatki za zwrot towaru ponosi kupujący.  

ostępność towarów

Produkt jest w magazynie, kiedy go otrzymam, w jakim czasie odeślecie paczkę?

Wszystkie produkty, które są w magazynie, natychmiast są odsyłane i możecie je odebrać w naszym oddziale. Jeżeli zamówicie towar w dni robocze do 10.00 godziny, przesyłkę odeślemy jeszcze tego samego dnia, a następnego dnia trafi do Was.  Jeżeli towar zamówicie poza dniami roboczymi i w godzinach wieczornych, wówczas zamówiony towar zostanie do Was wysłany w najbliższym dniu roboczym. 

Chcę zamówić więcej sztuk danego produktu, czy jest taka możliwość?

Jeżeli wymagana przez Was ilość sztuk towaru jest w danej chwili do dyspozycji, informacja o tym pokaże Wam się automatycznie podczas zakupów na e-shopie w koszyku zakupowym. Po przyjęciu zamówienia potwierdzimy Wam termin dostawy wymaganej przez Was ilości sztuk towaru.                 

Kiedy zostanie dostarczony towar? Czy jest w magazynie?

Mamy własny magazyn w którym znajduje się ponad  24 000 tyś. pozycji produktów. Przy każdym z nich widniej oznaczenie ze wskazaniem czy jest dostępny w magazynie oraz ile sztuk jest aktualnie dostępnych. Jeżeli zamówicie produkt, który jest akurat w magazynie, w dzień roboczy w godzinach do 10:00, wówczas zostaną on Wam wysłany w tego samego dnia,  kolnego dnia roboczego towar będzie już w Waszych rękach. Jeżeli zamówicie produkt, który nie jest obecnie w magazynie lub więcej sztuk danego towaru( szczegółowe informacje na temat towarów/opcji znajdziecie w koszyku zakupowym), wyślemy Wam zwrotną informację z dokładnym terminem dostawy.       

Kupony rabatowe i vouchery.

W jaki sposób używać kuponu rabatowego?

Skontrolujcie , prosimy dane z Waszego kuponu rabatowego, czyli: 1. sprawdźcie jest jeszcze ważny,  2. czy zawartość Waszego koszyka spełnia warunki użycia rabatu (rodzaj wybranego produktu lub jego cena), 3. czy przepisaliście poprawnie kod rabatowy. Kod rabatowy wpiszcie podczas zamawiania towaru w koszyku zakupowym  w pole voucher, a następnie kliknijcie ENTER  na Waszej klawiaturze.  

Co robić w wypadku, kiedy zapomnieliście wpisać kodu rabatowego podczas zakupów? Czy można go będzie ponownie użyć?

Tak, można go ponownie użyć,  jeżeli nie została przygotowana Twoja przesyłka do wysłania. Skontaktujcie się z nami na info@eleganto.pl lub +48 510 385 332, aby to sprawdzić. Możecie także użyć rabatu przy kolejnym zamówieniu.        

Proces zamówienia

Jak wybrać odpowiedni rozmiar produktu?

Pod fotografią każdego produktu z naszego sklepu znajduje się zakładka z szczegółową tabelką od danego producenta oraz przycisk "Jaki rozmiar", w tej zakładce znajduje się oferta dostępnych rozmiarów danego produktu.

Płatność kartą zamiast gotówką przy odbiorze.

Jeżeli chcecie za zamówienia zapłacić kartą kredytową, możecie taki rodzaj płatności wybrać kupując wprost w naszym e-shopie. Mamy także do dyspozycji metodę płatności PayPal.

Jak zapłacić kartą kredytową już podczas zamówienia?

Podczas zamawiania towaru wybierzcie możliwość bezpiecznej zapłaty GoPay. Zostaniecie wówczas automatycznie przekierowani do bezpiecznego serwisu bankowego, gdzie możecie dokonać zapłaty kartą. Jeżeli zdarzyłoby się, że zapłata kartą kredytową nie powiodła się, wówczas możemy zaoferować Wam  e- mailem inny rodzaj płatności. 

Co zrobić w przypadku, kiedy nie otrzymaliście potwierdzenia zakupu?

Po złożeniu zamówienia od razu powinna na Wasz  adres e-mailowy zostać dostarczona wiadomość z kopią Waszego zamówienia. Jeżeli jej nie otrzymaliście prawdopodobnie nie dokończyliście zamówienia lub wpisaliście niepoprawny e-mail. W takim wypadku skontaktujcie się z info@eleganto.pl lub +48 510 385 332.     

Newsletter

Gdzie znajduje się nasz Newsletter?

Może się zdarzyć, że adres Waszej skrzynki e-mailowej przekieruje nasz Newsletter automatycznie do folderu Oferty lub Powiadomienia, tam go otworzycie.

Jak zalogować się, by go odebrać?

Zalogować możecie się w dolnej części naszych stron internetowych, gdzie znajdziecie odpowiedni formularz.

Jak się wylogować?

W rubryce Ogłoszenia znajdziecie link do szybkiego wylogowania. Jeżeli macie konto z pełną rejestracją macie także możliwość wylogowania  się bezpośrednio w menu Waszego konta.