Bielizna
damska
KupićPotrzebujesz pomocy? +48 222 062 100
Kopia Waszego zamówienia jest po zakończeniu procesu rezerwacji towaru automatycznie przesyłana na Wasz e-mail. Jeżeli podaliście poprawny adres e-mail, a nadal nie widzicie kopii zamówienia skontrolujcie Spam lub filtr, który mógł ewentualnie przesłać naszą wiadomość w inne miejsce. Oznaczcie e-mail adres sklepu jako "wiarygodny", aby kolejne wiadomości otrzymywane od nas znalazły się we właściwym miejscu. Jeżeli nadal nie widzicie wiadomości potwierdzającej zamówienie - skontaktujcie się z nami.
Jeżeli dokonaliście wyboru formy płatności przelewem bankowym, wówczas wszystkie dane potrzebne do dokonania płatności znajdziecie w kopii Waszego zamówienia w Waszej skrzynce mailowej. Zestawienie danych płatniczych wyślemy Wam e-mailem ponownie, kiedy produkt będzie gotowy do wysyłki.
Opis potwierdzenia zapłaty możemy ponownie odnaleźć i posłać kolejny raz na Wasz e-mail. W takim wypadku skontaktujcie się z nami.
Tak, gdy dokonaliście złego wyboru, co do wielkości produktu albo, gdy produkt Wam nie odpowiada, wówczas możecie zwrócić zamówiony towar w terminie do 14 dni od przyjęcia paczki (30 dni dla klientów z rejestracją). Przewodnik w wypadku wymiany i zwrotu tutaj. W wypadku wątpliwości skontaktujcie się z nami.
Tak, możecie wymienić produkt na każdy inny towar, który znajduje się w asortymencie naszej oferty. Jeżeli cena nowo wybranego produktu jest niższa, niż cena produktu poprzedniego, wówczas podajcie numer Waszego konta, abyśmy mogli przelać nadpłatę za Wasz zakup. Jeżeli cena nowo wybranego produktu jest wyższa wówczas informację o możliwości dopłaty wyślemy Wam mailem.
Jeżeli nowo wybrany produkt jest w jednym z naszych magazynów, wówczas zrealizujemy wymianę natychmiast po przyjęciu i kontroli zwróconego produktu. Jeżeli nowo wybrany produkt nie znajduje się akurat w katalogu (ale jest możliwość jego zakupu) zrealizujemy wymianę, jak tylko wybrany przez Was produktu znajdzie się w naszych magazynach. Możecie w tej kwestii skontaktować się z nami się za pomocą e-maila .
Nie pakujcie produktu w papier, folię ani inny worek, ale do trwałych opakowań kartonowych (w jakich my wysłaliśmy Wam produkt), aby nie doszło do uszkodzenia towaru podczas jego transportu. Uszkodzonych lub zniszczonych produktów nie przyjmujemy z powrotem , ewentualnie zwracamy całą kwotę za dany produkt
Jeżeli zwracasz towar w stanie fabrycznym bez uszkodzeń, zwrot pieniężny zostanie Ci przesłany do 1-3 dni roboczych ( najpóźniej na postawie obowiązującego prawa do 14 dni kalendarzowych). Jeżeli produkt jest uszkodzony lub zniszczony, zwrócona kwota pieniężna może być obniżona o wydatek na przywrócenie produktu do stanu fabrycznego, jeżeli w ogóle będzie taka możliwość. Jeżeli produkt nie jest uszkodzony, zostanie zwrócona cała kwota do 14 dni kalendarzowych. Jeżeli był naliczony rabat ilościowy lub inny, a podczas zwrotu rabat nie jest już wliczany, wartość zwrotu zostanie zmieniona o daną kwotę.
W części Zasad handlowych w oparciu o Nowy kodeks cywilny czytamy: Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kupującemu kwoty równej cenie towaru i wydatkom, jakie ten poniósł na dostarczenie towaru do 14 dni od odstąpienia od umowy sprzedaży. Jeżeli sprzedawca oferuje kilka możliwości w ramach zwrotu towaru, jego obowiązkiem jest zwrócenie kupującemu kwoty odpowiadającej najtańszej z tych możliwości. Najpóźniej w identycznym okresie kupujący ma obowiązek wysłać lub oddać towar sprzedawcy. Towar miałby zostać oddany sprzedawcy (nie przesyłką za pobraniem) kompletny, w najlepiej w oryginalnym opakowaniu, nie powinien także zawierać śladów zużycia czy zniszczenia. Wydatki za zwrot towaru ponosi kupujący.
Wszystkie produkty, które są w magazynie, natychmiast są odsyłane i możecie je odebrać w naszym oddziale. Jeżeli zamówicie towar w dni robocze do 12.00 godziny, przesyłkę odeślemy jeszcze tego samego dnia, a następnego dnia trafi do Was. Jeżeli towar zamówicie poza dniami roboczymi i w godzinach wieczornych, wówczas zamówiony towar zostanie do Was wysłany w najbliższym dniu roboczym.
Jeżeli wymagana przez Was ilość sztuk towaru jest w danej chwili do dyspozycji, informacja o tym pokaże Wam się automatycznie podczas zakupów na e-shopie w koszyku zakupowym. Po przyjęciu zamówienia potwierdzimy Wam termin dostawy wymaganej przez Was ilości sztuk towaru.
Mamy własny magazyn w którym znajduje się ponad 50 000 tyś. pozycji produktów. Przy każdym z nich widniej oznaczenie ze wskazaniem czy jest dostępny w magazynie oraz ile sztuk jest aktualnie dostępnych. Jeżeli zamówicie produkt, który jest w magazynie, w dzień roboczy w godzinach do 12:00, wówczas zostaną on Wam wysłany w tego samego dnia, kolnego dnia roboczego towar będzie już w Waszych rękach. Jeżeli zamówicie produkt, który nie jest obecnie w magazynie lub więcej sztuk danego towaru( szczegółowe informacje na temat towarów/opcji znajdziecie w koszyku zakupowym), wyślemy Wam zwrotną informację z dokładnym terminem dostawy.
Skontrolujcie , prosimy dane z Waszego kuponu rabatowego, czyli: 1. sprawdźcie jest jeszcze ważny, 2. czy zawartość Waszego koszyka spełnia warunki użycia rabatu (rodzaj wybranego produktu lub jego cena), 3. czy przepisaliście poprawnie kod rabatowy. Kod rabatowy wpiszcie podczas zamawiania towaru w koszyku zakupowym w pole voucher, a następnie kliknijcie ENTER na Waszej klawiaturze.
Tak, można go ponownie użyć, jeżeli nie została przygotowana Twoja przesyłka do wysłania. Skontaktujcie się z nami na info@eleganto.pl lub +48 510 385 332, aby to sprawdzić. Możecie także użyć rabatu przy kolejnym zamówieniu.
Pod fotografią każdego produktu z naszego sklepu znajduje się zakładka z szczegółową tabelką od danego producenta oraz przycisk "Jaki rozmiar", w tej zakładce znajduje się oferta dostępnych rozmiarów danego produktu.
Jeżeli chcecie za zamówienia zapłacić kartą kredytową, możecie taki rodzaj płatności wybrać kupując wprost w naszym e-shopie. Mamy także do dyspozycji metodę płatności PayPal.
Podczas zamawiania towaru wybierzcie możliwość bezpiecznej zapłaty GoPay. Zostaniecie wówczas automatycznie przekierowani do bezpiecznego serwisu bankowego, gdzie możecie dokonać zapłaty kartą. Jeżeli zdarzyłoby się, że zapłata kartą kredytową nie powiodła się, wówczas możemy zaoferować Wam e- mailem inny rodzaj płatności.
Po złożeniu zamówienia od razu powinna na Wasz adres e-mailowy zostać dostarczona wiadomość z kopią Waszego zamówienia. Jeżeli jej nie otrzymaliście prawdopodobnie nie dokończyliście zamówienia lub wpisaliście niepoprawny e-mail. W takim wypadku skontaktujcie się z info@eleganto.pl lub +48 510 385 332.
Może się zdarzyć, że adres Waszej skrzynki e-mailowej przekieruje nasz Newsletter automatycznie do folderu Oferty lub Powiadomienia, tam go otworzycie.
Zalogować możecie się w dolnej części naszych stron internetowych, gdzie znajdziecie odpowiedni formularz.
W rubryce Ogłoszenia znajdziecie link do szybkiego wylogowania. Jeżeli macie konto z pełną rejestracją macie także możliwość wylogowania się bezpośrednio w menu Waszego konta.