Wyszukiwanie

Zaloguj się

Zresetuj hasło

Jestem tu po raz pierwszy i chcę zarejestrować

Wymiana

Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, nieużywany. 

  • Nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty za wymianę towaru.
  • Nie pobieramy opłaty za odesłanie wymiany = darmowa dostawa.

Kiedy możesz wymienić towar?

  • w czasie od stycznia do października w terminie 1 miesiąca od zakupu
  • w czasie od listopada do grudnia w terminie do 15 stycznia następnego roku. (albo 1 miesiąc, w zależności od tego który termin trwa dłużej)

Jak to zrobić?

  • Wydrukuj "formularz" ,który znajdziesz "TUTAJ". Wypełnij odpowiednie rubryki i podaj swoje dane..
  • Jeżeli nie masz drukarki ( czyli możliwości wydrukowania formularzu,) możesz napisać odpowiedni list, którym powinien zawierać następujące dane: informacje na temat wymienianego towaru, wybrany nowy towar, Twoje dane.
  • Produkt wybrany na nowo powinien być w identycznej lub wyższej cenie, niż produkt który wymieniasz.
  • Przesyłkę z towarem do wymiany i formularzem wyślij:

Olzalogistic - ELEGANTO
Kościuszki 33
43-400 Cieszyn
Polska

  • Prosímy o wpisywanie dokładnego i pełnego powyższego adresu
  • Dostawa do Czech z powyższego adresu do naszego sklepu może zająć 2-3 dni robocze.
  • Prosimy o cierpliwość. Jak tylko paczka dotrze do Czech, natychmiast zajmiemy się wymianą.

Albo wprost na nasz adres:
ELEGANT.cz
Nebory 585
739 61 Trinec
Czechy

Dostępne wielkości i rezerwacja produktów

  • Na e-shopie znajdują się rodzaje produktów dostępne w danej chwili. Jeżeli nie widzisz produktu, który chcesz kupić, napisz do nas. W odpowiedzi napiszemy Ci w jakim terminie będzię dostępny, lub czy ewentualnie będziesz musiał wybrać inny produkt. 
    Możemy także specjalnie dla Cibie zarezerwować dany produkt. Rezerwacja obowiązuje przez tydzień.

Co dzieje się potem?

  • Kiedy produkt zostanie dostarczony do naszego sklepu, wymienimy Twój produkt. W przypadku wątpliwości skontaktujemy się z Tobą.

Warunki  wymiany:

  • Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, nieużywany.
  • Musi zawierać metkę, metek nie usuwajcie!
  • Zamówione produkty (bieliznę) przymierzajcie tylko na bieliznę.
  • Produkt nie może przejść zapachem dymu papierosowego, perfumami, ani żadnym innym.
  • Produkt nie może być wyprany ani przerobiony.
  • Nie niszczcie opakowania - pudełek produktów. Opakowanie produktu nie jest opakowaniem, które służy do przesłania towaru! Za zniszczone oryginalne pudełko zostanie pobrana opłata
  • Rozpakowanych produktów pończoszniczych, masek, produktów silikonowych nie można wymienić ani zwrócić. Ta zasada obowiązuje także w przydatku asortymentu w opakowaniach ochronnych z przyczyn higienicznych z powodu charakteru produktu na postawie §1837 litery g)  kodeksu cywilnego

Ważna uwaga:

Prosimy Klientki odsyłające na wymianę lub zwrot kąpielówki oraz biustonosze, które mają usztywnione miseczki, aby nie niszczyły tego typu produktów nieprawidłowym przymierzaniem lub złym wkładaniem go do pudełka albo torebki. W przypadku tego typu uszkodzeń wymiana lub zwrot produktów nie będą możliwe!  Produkty należy włożyć do pudełek, w taki sam sposób, w jaki zostały przez nas spakowane i wysłane.  W ten sposób prawidłowo zabezpieczycie także produkty w czasie ich przesyłania.

Produkty odsyłajcie nam w twardych kartonowych pudełkach (zwłaszcza kiedy i my wysłaliśmy je w takim opakowaniu). Oryginalne opakowanie produktu (pudełko podarunkowe) nie jest pudełkiem do wysyłki!  Papierowe opakowanie (koperta), torebka i inne miękkie opakowania nie są odpowiednie, nie chronią zawartości i mogą doprowadzić do uszkodzenie oryginalnego opakowania, a nawet samego produktu. Tym samym dojdzie do obniżenia cena  produktu o koszty doprowadzenia produktu do stanu pierwotnego albo w wypadku zniszczenia produktu (używanego produktu)i wymiana lub zwrot nie będą możliwe, zaś produkt  zostanie z powrotem odesłany Klientowi na jego koszt.  Produkty odsyłajcie w trwałym, kartonowym opakowaniu - najlepiej w tym, w którym otrzymaliście zamówiony towar! Dziękujemy!