Termin zwrotu towarów (odstąpienie od umowy sprzedaży) według prawa wynosi 14 dni od odebrania przesyłki.
Jeżeli Klient nie dotrzyma tego terminu, wówczas Sprzedawca może zaoferować inne możliwości wymiany, a mianowicie:
- w czasie od stycznia do października w terminie 1 miesiąca od zakupu
- w czasie od października do grudnia w terminie do 15 stycznia następnego roku.
- Informacje dotyczące wymiany
Jak postępować przy zwrocie towaru?
- Wydrukuj "formularz" ,który znajdziesz "TUTAJ". Wypełnij odpowiednie rubryki i podaj swoje dane.
- Jeżeli nie masz drukarki ( czyli możliwości wydrukowania formularzu,) możesz napisać odpowiedni list, którym powinien zawierać następujące dane: nazwę zwracanego towaru, Twoje dane osobowe albo numer faktury, numer konta, na które wyślemy kwotę za zwrócony towar.
- Przesyłkę z wypełnionym formularzem prześlij na adres:
OLZALOGISTIC - ELEGANTO
Cieszyńska 11
43-419 Hażlach
Polska
- Prosímy o wpisywanie dokładnego i pełnego powyższego adresu
- Dostawa do Czech z powyższego adresu do naszego sklepu może zająć 2-3 dni robocze.
- Prosimy o cierpliwość. Jak tylko paczka dotrze do Czech, natychmiast zajmiemy się zwrotem.
Albo wprost na nasz adres:
ELEGANT.cz
Nebory 585
739 61 Trinec
Czechy
Co dzieje się potem?
- Jak tylko otrzymamy przesyłkę skontrolujemy ją , a w przypadku wątpliwości skontaktujemy się z Tobą.
- Zwrot kosztów za Twój zwrócony towar na podane konto będzie zostać realizowany, wg. obowiązującego prawa do 14 dni kalendarzowych, od momentu, kiedy Twoja przesyłka dotrze do naszego sklepu. W ELEGANTO.PL zwykle trwa to od 2-3 dni.
Warunki zwrotu:
- Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, nieużywany.
- Musi zawierać metkę, metek nie usuwajcie!
- Zamówione produkty (bieliznę) przymierzajcie tylko na bieliznę.
- Produkt nie może przejść zapachem dymu papierosowego, perfumami, ani żadnym innym.
- Produkt nie może być wyprany ani przerobiony.
- Nie niszczcie opakowania - pudełek produktów. Opakowanie produktu nie jest opakowaniem, które służy do przesłania towaru! Za zniszczone oryginalne pudełko zostanie pobrana opłata.
- Rozpakowanych produktów pończoszniczych, masek, produktów silikonowych nie można wymienić ani zwrócić. Ta zasada obowiązuje także w przydatku asortymentu w opakowaniach ochronnych z przyczyn higienicznych z powodu charakteru produktu.
Dodatkowe informacje dotyczące częściowego odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot części zamówienia)
- Jeśli po odliczeniu wartości zwrotu, wartosć zostawionego towaru nie spełnia warunków zniżki, lub kuponu rabatowego, który był zastosowany przy zakupie, bedzie wartość zwróconej kwoty obniżona o kupon/rabat.
Ważna uwaga:
Prosimy Klientki odsyłające na wymianę lub zwrot kąpielówki oraz biustonosze, które mają usztywnione miseczki, aby nie niszczyły tego typu produktów nieprawidłowym przymierzaniem lub złym wkładaniem go do pudełka albo torebki. W przypadku tego typu uszkodzeń wymiana lub zwrot produktów nie będą możliwe! Produkty należy włożyć do pudełek, w taki sam sposób, w jaki zostały przez nas spakowane i wysłane. W ten sposób prawidłowo zabezpieczycie także produkty w czasie ich przesyłania.
Produkty odsyłajcie nam w twardych kartonowych pudełkach (zwłaszcza kiedy i my wysłaliśmy je w takim opakowaniu). Oryginalne opakowanie produktu (pudełko podarunkowe) nie jest pudełkiem do wysyłki! Papierowe opakowanie (koperta), torebka i inne miękkie opakowania nie są odpowiednie, nie chronią zawartości i mogą doprowadzić do uszkodzenie oryginalnego opakowania, a nawet samego produktu. Tym samym dojdzie do obniżenia cena produktu o koszty doprowadzenia produktu do stanu pierwotnego albo w wypadku zniszczenia produktu (używanego produktu)i wymiana lub zwrot nie będą możliwe, zaś produkt zostanie z powrotem odesłany Klientowi na jego koszt. Produkty odsyłajcie w trwałym, kartonowym opakowaniu - najlepiej w tym, w którym otrzymaliście zamówiony towar! Dziękujemy!