TIP: Z kodem ESHE15 ulubione marki ESOTIQ i HENDERSON 15% taniej

Potrzebujesz pomocy? +48 222 062 100

Rozpocząć
Wybór towaru
Dostawa i szczegóły
Gotowe

Wymiana i zwrot towaru

Czy któryś z produktów Ci nie pasuje? Nie szkodzi. Po prostu zwróć. Online i w mgnieniu oka.

Przeprowadzimy Cię przez proces zwrotu w czterech prostych krokach

  1. Zaloguj się do swojego konta. Jesteś nie zarejestrowany? Wczytaj zamówienie używając jego numeru i e-mailu.
  2. Wybierz produkty, które chcesz zwrócić.
  3. Sprawdź, uzupełnij uwagi i numer konta, na które zwrócimy Ci pieniądze.
  4. Odeślij paczkę na nasz adres.

Często zadawane pytania

Formularz nie WCZYTUJE zamówieniE?

Proszę sprawdzić poprawność wprowadzonych danych. Adres e-mail i numer zamówienia znajdziesz także na arkuszu w przesyłce. Wprowadź numer zamówienia ręcznie. Podczas kopiowania można wstawić inny ukryty znak (np. spację itp.) i formularz nie zostanie wczytany poprawnie.

W jaki sposób MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?

Nieużywany towar możesz zwrócić do nas w ciągu 14 dni (30 dni dla klientów z rejestracją - Program lojalnościowy)(do 60 dni jest dostępne dla klientów, którzy wraz z zamówieniem wykupili odpowiednią usługę przedłużenia zwrotu). Zwrot towaru jest łatwy. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu online. Po jego wypełnieniu zostaną wyświetlone wszystkie informacje niezbędne do zwrotu towaru. Prosimy o odesłanie towaru nieużywanego, niepranego, kompletnego z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Dziękujemy!

JAK DŁUGO TRWA ZWROT KWOTY?

Gdy towar do nas dotrze, sprawdzamy tylko, czy nie jest w żaden sposób uszkodzony i czy jest kompletny, a jeśli jest w porządku, zwrócimy Ci pieniądze tak szybko, jak to możliwe, zwykle w ciągu 2-5 dni roboczych, ale nie później niż 14 dni po otrzymaniu paczki.

CZY MOŻNA ZAMIENIĆ ZWRACANY TOWAR NA INNY PRODUKT Z OFERTY?

Wybierz nowo wybrany towar w kreatorze zwrotu w odpowiednim polu:

  • W pierwszym kroku wybierz towar, który do nas zwracasz, a następnie wybierz towar, który chcesz wysłać w ramach wymiany. 
  • Możesz wybierać z całej naszej oferty. 
  • Po prostu zacznij wpisywać nazwę produktu w polu wyszukiwania.

Możesz także po prostu wypełnić formularz zwrotu i od razu zamówić nowo wybrany towar w ramach nowego zamówienia. Dzięki temu szybciej będziesz mieć towar w domu. Zwrot pieniędzy za zwrócony towar nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki.

CZY ISTNIEJE WYJĄTEK, GDY NIE MOŻNA ZWRÓCIĆ TOWARU?

Tak. Rozpakowane rajstopy, pończochy i opaski na uda, wyroby silikonowe, biustonosze samoprzylepne i majtki menstruacyjne nie podlegają wymianie ani zwrotowi. Dotyczy to również asortymentu z opakowaniem ochronnym, zgodnie z warunkami higienicznymi wynikającymi z charakteru produktu. Dziękujemy za zrozumienie.