Wyszukiwanie

Zaloguj się

Zresetuj hasło

Jestem tu po raz pierwszy i chcę zarejestrować

Zwrot

Termin zwrotu towarów (odstąpienie od umowy sprzedaży) według prawa wynosi 14 dni od odebrania przesyłki. 

Jeżeli Klient nie dotrzyma tego terminu, wówczas Sprzedawca może zaoferować inne możliwości wymiany, a mianowicie: 

  • w czasie od stycznia do października w terminie 1 miesiąca od zakupu
  • w czasie od października do grudnia w terminie do 15 stycznia następnego roku. 
  • Informacje dotyczące wymiany

Jak postępować przy zwrocie towaru?

  • Wydrukuj "formularz" ,który znajdziesz "TUTAJ". Wypełnij odpowiednie rubryki i podaj swoje dane.
  • Jeżeli nie masz drukarki ( czyli możliwości wydrukowania formularzu,) możesz napisać odpowiedni list, którym powinien zawierać następujące dane: nazwę zwracanego towaru,  Twoje dane osobowe albo numer faktury, numer konta, na które wyślemy kwotę za  zwrócony towar.
  • Przesyłkę z wypełnionym formularzem prześlij  na adres:

HAVEL 
Olzalogistic - ELEGANTO
Kościuszki 33
43-400 Cieszyn
Polska

  • Prosímy o wpisywanie dokładnego i pełnego powyższego adresu
  • Dostawa do Czech z powyższego adresu do naszego sklepu może zająć 2-3 dni robocze.
  • Prosimy o cierpliwość. Jak tylko paczka dotrze do Czech, natychmiast zajmiemy się zwrotem.

Albo wprost na nasz adres:
ELEGANT.cz
Nebory 585
739 61 Trinec
Czechy

Co dzieje się potem?

  • Jak tylko otrzymamy przesyłkę skontrolujemy ją , a w przypadku wątpliwości skontaktujemy się z Tobą.
  • Zwrot kosztów za Twój zwrócony towar na podane konto będzie zostać realizowany, wg. obowiązującego prawa do 14 dni kalendarzowych, od momentu, kiedy Twoja przesyłka dotrze do naszego sklepu. W ELEGANTO.PL zwykle trwa to od 2-3 dni.

Warunki zwrotu:

  • Produkt musi być w oryginalnym opakowaniu, nieuszkodzony, nieużywany.
  • Musi zawierać metkę, metek nie usuwajcie!
  • Zamówione produkty (bieliznę) przymierzajcie tylko na bieliznę.
  • Produkt nie może przejść zapachem dymu papierosowego, perfumami, ani żadnym innym.
  • Produkt nie może być wyprany ani przerobiony.
  • Nie niszczcie opakowania - pudełek produktów. Opakowanie produktu nie jest opakowaniem, które służy do przesłania towaru!  Za zniszczone oryginalne pudełko zostanie pobrana opłata.
  • Rozpakowanych produktów pończoszniczych, masek, produktów silikonowych nie można wymienić ani zwrócić. Ta zasada obowiązuje także w przydatku asortymentu w opakowaniach ochronnych z przyczyn higienicznych z powodu charakteru produktu.

Dodatkowe informacje dotyczące częściowego odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot części zamówienia)

  • Jeśli po odliczeniu wartości zwrotu, wartosć zostawionego towaru nie spełnia warunków zniżki, lub kuponu rabatowego, który był zastosowany przy zakupie, bedzie wartość zwróconej kwoty obniżona o kupon/rabat.

Ważna uwaga:

Prosimy Klientki odsyłające na wymianę lub zwrot kąpielówki oraz biustonosze, które mają usztywnione miseczki, aby nie niszczyły tego typu produktów nieprawidłowym przymierzaniem lub złym wkładaniem go do pudełka albo torebki. W przypadku tego typu uszkodzeń wymiana lub zwrot produktów nie będą możliwe!  Produkty należy włożyć do pudełek, w taki sam sposób, w jaki zostały przez nas spakowane i wysłane.  W ten sposób prawidłowo zabezpieczycie także produkty w czasie ich przesyłania.

Produkty odsyłajcie nam w twardych kartonowych pudełkach (zwłaszcza kiedy i my wysłaliśmy je w takim opakowaniu). Oryginalne opakowanie produktu (pudełko podarunkowe) nie jest pudełkiem do wysyłki!  Papierowe opakowanie (koperta), torebka i inne miękkie opakowania nie są odpowiednie, nie chronią zawartości i mogą doprowadzić do uszkodzenie oryginalnego opakowania, a nawet samego produktu. Tym samym dojdzie do obniżenia cena  produktu o koszty doprowadzenia produktu do stanu pierwotnego albo w wypadku zniszczenia produktu (używanego produktu)i wymiana lub zwrot nie będą możliwe, zaś produkt  zostanie z powrotem odesłany Klientowi na jego koszt.  Produkty odsyłajcie w trwałym, kartonowym opakowaniu - najlepiej w tym, w którym otrzymaliście zamówiony towar! Dziękujemy!