Wyszukiwanie

Zaloguj się

Zresetuj hasło

Jestem tu po raz pierwszy i chcę zarejestrować

Co należy zrobić aby wrócić towar?

Tak, czasami się to zdarza, że zamówiony produkt nie  Wam do końca wam pasuje, ma zły rozmiar lub po prostu Wam się nie podoba. Niezależnie od powodu, dla którego zdecydujesz się zwrócić towar, pamiętaj nie ma powodu do paniki. Chętnie wam w tym pomożemy.

Wybierz wymianę towaru na inny, to nic nie kosztuje

W naszym e-sklepie oferujemy dwa sposoby dotyczące zwrotu towaru:

  1. WYMIANA NA INNY ROZMIAR LUB PRODUKT (w ciągu 30 dni od dostawy)
  2. ZWROT  - odstąpienie od umowy kupna (w ciągu 14 dni od dostawy)

Wymiana towaru na inny towar się opłaca - nie płacisz za nowy transport do Ciebie, jest darmowy. Aby mieć pewność, że wymianę zrealizujemy w dniu, w którym do nas dotrze, zaleca się wcześniejszą rezerwację towaru (telefonicznie lub mailowo). Dobrze jest też śledzić datę dostarczenia towaru do Państwa - od niej liczymy 30 dni, do kiedy będzie można dokonać wymiany i to też jest super. Szczegółowe informacje na temat wymiany można znaleźć tutaj.

W przypadku zwrotu towaru możesz spodziewać się zwrotu płatności w ciągu 3-7 dni (ustawowy termin to 14 dni). Zwrot musi spełniać wszystkie warunki, w tym okres do dwóch tygodni. Szczegółowe informacje o zwrotach można znaleźć tutaj.

Więcej informacji możecie znaleźć w regulaminie sklepu.


Nasz formularz ułatwi Ci zwrot lub wymianę określonego produktu.


Procedura zwrotu towaru

Paczki można wysyłać na adres: HAVEL - ALOTEX Group, Mostowa 4, 43-400 Cieszyn

  • zdecyduj, czy chcesz potraktować zwrot jako wymianę czy odstąpienie od umowy kupna produktu (zwrot)
  • produkt oraz wypełniony formularz włóż do pewnego kartonowego pudełka
  • wypełnij kupon przewozowy na poczcie i starannie go przechowywaj